اداره کل ورزش و جوانان قم باز هم عقب گرد کرد

به روز نبودن در تجهیز امکانات؛

اداره کل ورزش و جوانان قم باز هم عقب گرد کرد

 

اداره کل ورزش و جوانان قم  یک بار دیگر در تجهیز امکانات و رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام راحل قم عقب گرد کرد.

شاید آن تعداد از همکاران رسانه ای که ازحدود ده سال پیش به شغل خبرنگاری مشغول بوده اند به یاد دارند که آن زمان ها تنها وسیله ارتباطی خبرنگاران رسانه ها به مراکز خود در تهران دستگاه فاکس بود.

اما استفاده از این وسیله ارتباطی از سوی خبرنگاران در سال های اخیر به شدت کاهش یافته و ارتباطات اینترنتی جای خود را به این وسیله قدیمی داده است.

در دنیایی که روزانه صدها ، هزاران و شاید میلیون ها دیتا و داده از طریق شبکه جهانی اینترنت به نقاط مختلف شهر ها و کشورها فرستاده می شود اداره کل ورزش و جوانان قم در عقب گردی بسیار سخره ناک دستگاه فاکسی را پیش از دیدار هفته ششم لیگ برتر بین ملوان و صبای قم در راهروی منتهی به جایگاه خبرنگاران قرار داده بود.



در بالای میز این فکس نیز عنوان " مخصوص استفاده خبرنگاران " درج شده بود ، فاکسی که تا پایان بازی توسط هیچ یکی از خبرنگاران مورد استفاده قرار نگرفت و معدود افراد غیر خبرنگار و ناشناس بوسیله آن اقدام به سلام و احوال پرسی از دوستان قدیمی می کردند.

این در حالی است که خبرنگاران ورزشی قم تنها از دو طریق تلفن همراه و اینترنت اخبار خود را برای مراکز خبری خود در تهران ارسال می کنند.

شاید مسوولین اداره کل ورزش و جوانان قم هنوز در خاطرات و ایام دهه هشتاد به سر می برند که در شناسایی امکانات مورد نیاز خبرنگاران نا آگاه هستند.

خطاب به عباس جهان بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان باید عنوان کنیم که خبرنگاران در عصر اینترنت و رایانه نیازمند فاکس نبوده و لازم نیست برای رضایت مندی فدراسیون فوتبال و تبلیغات کاذب در ارائه امکانات ارتباطی به خبرنگاران ده سالی عقب باشیم.

آقای مدیر کل باید هنوز هم در مورد تغییر کاربری اتاق مدیا سنتر ورزشگاه یادگار امام و جمع آوری امکانات مورد نیاز خبرنگاران از آن اتاق پاسخ گو باشند چرا که بازرسان AFC مانند بازرسان خودی نبوده و تذکرات آن ها شوخی بردار نیست.

و اما در ادامه مطلب به گوشه های از ایرادات مطرح شده از سوی بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به ورزشگاه یادگار امام اشاره می کنیم.

در بازدید خرداد ماه امسال بازرسان AFC مشکل اتاق کار صداوسیما و عکاسان به همراه تعبیه سازی میکس زون(راهرو انجام مصاحبه با بازیکنان) ، نور زمین بازی و عدم وجود جایگاه مناسب برای خبرنگاران مهم ترین نواقص اعلام شده از سوی بازرسان نسبت به ورزشگاه یادگار امام قم بود.

البته بازرسان AFC در این بازدید نبود امکانات ارتباطی هم چون رایانه ، اینترنت و تلفن را در جایگاه خبرنگاران مورد اشاره قرار داده بودند.



اما نماینده ژاپنی AFC نمی دانست که باید با زبان دیگری نوع امکانات درخواستی را برای مسوولین ورزش قم تبیین کند ، مسوولین محترم ورزش قم بدانند که آن چه مورد نظر آقای سوزوکی بوده است یک دستگاه فاکس با یک میز پلاستیکی نبوده است.

یادمان باشد سال دیگر که بازرسان AFC به قم آمدند به  آنان تذکر بدهیم که باید با زبان سهل و آسانتری برای مسوولین قم سخن بگویند تا باری دیگر شاهد سهل انگاری مسوولان نباشیم ، البته اگر این بار اداره کل ورزش و جوانان قم خبرنگاران را از زمان و مکان بازدید بازرسان خبردار کرده و آن ها را مخفیانه به قم وارد و از قم خارج نکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد