دنیزلی و یارانش بدنبال اولین پیروزی در قم هستند !!؟

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در حالی از روز سه شنبه آغاز می شود که در این هفته مصطفی دنیزلی و یارانش در پرسپولیس تهران به دنبال کسب اولین پیروزی خود در قم مقابل تیم صبا هستند. 

دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که از زمان انتقال صباباتری تهران به شهر قم در لیگ هشتم تاکنون سه بار در قم به مصاف هم رفته اند که حاصل آن دو پیروزی برای صبا و یک تساوی بوده است.

 

البته دو تیم در چارچوب لیگ برتر تاکنون در مجموع 15 بار به مصاف هم رفته اند که حاصل آن شش برد برای پرسپولیس ، چهار برد برای صبا و پنج تساوی بوده است.

 هر دو تیم در دیدارهای پر گل خود دو پیروزی چهار بر یک مقابل یکدیگر دارند ، پرسپولیس در بازی برگشت لیگ هفتم و صبا نیز در بازی برگشت لیگ دهم در حالی که پرسپولیس را علی دایی رهبری می کرد به این پیروزی پرگل دست یافتند.

 این هفته صبا و پرسپولیس در حالی به مصاف هم می روند که بازی های هفته گذشته خود در لیگ برتر را با شکست برابر حریفان پشت سرگذاشته اند.

 صبا که در اهواز میهمان تیم فولاد بود با نتیجه سه بر صفر مغلوب شاگردان مجید جلالی شده است و پرسپولیس نیز در خانه خود با نتیجه سه بر دو به فجر سپاسی شیراز باخته است.

شرایط حساس دو تیم در جدول و شکست هر دو تیم در بازی هفته گذشته باعث شده است تا هواداران صبا و پرسپولیس خواهان برد تیم محبوب خود در بازی روز چهارشنبه باشند.

آخرین بازی دو تیم در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم در حالی در هفته دو لیگ دهم برگزار شد که صبا توانست با نتیجه دو بر یک میهمان خود را شکست دهد.

صبا هم اکنون در جدول رده بندی لیگ برتر با کسب 41 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نفت تهران در رده پنجم قرار دارد و پرسپولیس نیز با 33 امتیاز در رده هفتم جای گرفته است.

شاید یکی از با انگیزه ترین بازیکنان حاضر در بازی صبا و پرسپولیس غلامرضا عنایتی مهاجم صبای قم باشد که بدنبال جشن گرفتن به ثمر رسانده یکصدمین گل خود در لیگ برتر در بازی مهم مقابل تیمی چون پرسپولیس باشد.

عنایتی با دوگلی که در بازی هفته بیست و چهارم مقابل مس سرچشمه کرمان به ثمر رساند تعداد گل های خود را به 99 گل رساند و امیدوار است با گلزنی مقابل پرسپولیس اولین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران باشد که 100 گله می شود.

صبای قم در 25 هفته گذشته لیگ برتر 31 بار دروازه حریفان را باز کرده است اما پرسپولیسی ها آمار بهتری نسبت به حریف خود دارند و 35 بار موفق به گلزنی شده اند.

خط دفاعی صبا با بهره گیری از مدافعان باتجربه ای چون مرتضی کاشی و سهراب بختیاری زاده تاکنون 27 بار دروازه اش باز شده است و در مقابل پرسپولیسی ها که نوسان زیادی را در این فصل پشت سرگذاشته اند 34 بار دروازه خود را گشوده شده دیده اند.

به هرحال بازی دو تیم در حالی از ساعت 14:45 روز چهارشنبه در استادیوم یادگار امام راحل قم برگزار خواهد شد که هواداران برای حضور در این مسابقه و پیروزی تیم محبوب خود لحظه شماری می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد