پاسخ به گلایه برخی دوستان در مورد دیدار دوستانه با هنرمندان

دیدار دوستانه و خیریه تیم منتخب صبای قم با تیم هنرمندان کشور عصر دیروز در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد، دیداری که به همت موسسه رسانه گستر کریمه اهل بیت ترتیب یافته بود.

 این دیدار همزمان از ساعت 16 به صورت زنده و مستقیم از سیمای استانی قم پخش شد و برخی دوستان که تاکنون عرقی نریخته ، زحمتی نکشیده و حق عضویت خود برای تیم فوتسال خبرنگاران را پرداخت نکرده بودند با دیدن تصاویر تلویزیونی مدعی حضور شده بودند.

اما به عنوان سرپرست تیم فوتسال موسسه رسانه گستر کریمه اهل بیت(خبرنگاران ورزشی قم) به اطلاع همه دوستان و همکاران می رسانم تمرینات تیم فوتسال خبرنگاران از حدود چهار ماه پیش آغاز شده بود و دعوت برای حضور در آن به صورت حضوری ، از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع اکثر اصحاب رسانه قم رسیده بود، لذا  با پیگیری های مجدانه رسول خادم مدیرعامل موسسه رسانه گستر که خود این موسسه بانی اصلی برگزاری دیدار منتخب صبای قم و هنرمندان کشور به منظور حمایت مالی از محسن پودنکی قهرمان کشتی استان قم بود حضور پنج نفر از خبرنگاران در ترکیب تیم صبا قطعی شد.

از این رو شنبه شب گذشته در حاشیه تمرین اعضا در سالن ورزشی میثم قرعه کشی میان کلیه نفراتی که به صورت منظم و مستمر در تمرینات شرکت کرده بودند انجام شد و در نهایت مهدی جعفری، محمد جهانگیریان ، سید جواد اشرفی ، مهدی پاک و علی فرج زاده در ترکیب قرار گرفتند.

لذا از کلیه افرادی که به نوبه ای انتقاد داشتند تقاضا می کنیم همت کرده و با حضور در ادامه تمرینات تیم خبرنگاران قم زمینه را برای بازی در دیدارهای دوستان بعدی که در داخل یا خارج از استان برگزار می شود مهیا کنند.

زمان و مکان تمرینات تا پایان سال 91:

شنبه ها ساعت 21 سالن ورزشی میثم واقع در سالاریه فلکه میثم

پنج شنبه ها ساعت 17 سالن ورزشی امجدی ، میدان روح الله جنب دبیرستان ماندگار امام صادق(ع)