احمدی نژاد کی به قم می آید؟

نگاهی به زمان های متفاوت اعلام سفر سوم هیات دولت به قم 

تاریخ

منبع خبر

عنوان

31فروردین 90

استاندار قم

هفته آینده انجام می‌شود؛

دور سوم سفر استانی هیئت دولت به قم

7اردیبهشت 90

حجت الاسلام بنایی نماینده قم

لغو سفر احمدی‌نژاد به قم

14اردیبهشت 90

بقایی - معاون اجرایی رییس جمهور

سفر استانی دولت به قم هفته آینده انجام می‌شود

18اردیبهشت 90

ثمره هاشمی - دستیار ارشد رییس‌جمهور

سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به قم در هفته آینده

 

گفتنی است بر خلاف نظر برخی افراد و ایجاد کردن برخی حاشیه ها در مورد تاخیر سفر احمدی نژاد به قم به نظر می رسد عدم آماده شدن برخی پروژه های مهم عمرانی شهر دلیل این تاخیر است.

پس بهتر است مدیران استان تلاش خود را مضاعف کرده تا مردم قم هر چه زودتر خود را آماده استقبال از رییس جمهوری کنند.

نگاهی به برخوردهای نامناسب با بازیکن تازه مسلمان شده راه وترابری

                                                 دروغ به چه بهایی؛

        آیا وعده های پوچ تصمیمش را دچار تردید کرده است؟ 

ورزش حرفه‌ای دور خیزی است هوشمندانه و قدرتمندانه برای رسیدن به اوج موفقیت و نهایت این اوج شاید کسب مدال‌های رنگارنگ جهانی باشد، اما مسلما این مقوله مهیج که سرمایه‌های کلانی در سطح جهان به آن تزریق می‌شود و شاید منتقدان فراوانی هم داشته باشد، دستاورد های فرهنگی و اجتماعی و حتی سیاسی فراوانی خواهد داشت. دستاوردهایی که ممکن است ساعت‌ها سخنرانی و سمینار و همایش فرهنگی توان ایجاد آن را نداشته باشد.  

جامعه ورزشی ایران درسال گذشته شاهد رخدادی خوشایند بود، کلودمارکوس بسکتبالیست محبوب تیم راه و ترابری قم به دین اسلام گروید. این همان خبر خوشایندی بود که سوژه داغ رسانه‌های سراسری شد و چقدر افتخار کردیم و به خود بالیدیم که مسلمانیم.

نخستین روزهایی که خبر مسلمان شدن وی را شنیدیم روزهایی بود که تمامی رسانه‌ها به دنبال عکس‌ها و تصاویری از مارکوس تازه مسلمان بودند که در حال نماز باشد یا دستانش برای قنوت نماز به آسمان بلند شده باشد و یا در حال انس با قرآن باشد. چقدر برایش تسبیح و قرآن و عکس‌های مذهبی هدیه آوردند. اما غافل از اینکه ما اصول را رها کرده و به فروع چسبیده‌ایم. ما یادمان رفت که احمد امروز می‌داند گناه چیست و صواب چیست. البته نه آنقدر که ما می دانیم، ما مسلمانانی که از آغاز تولد اذان و اقامه درگوشمان گفته‌اند و به راحتی دروغ می‌گوییم و آن را مصلحت‌آمیز می‌نامیم. اما کلود دیروز و احمد امروز از ما پرسیده است مگر شما مسلمان نیستید؛ چرا دروغ می‌گویید؟ مگر دروغگویی گناه نیست؟  

با توجه به هجمه گسترده غرب و آمریکا علیه اسلام و دشمنی های آشکار و نهان آنها علیه مسلمانان، مسلما این لشگر شیاطین به دنبال بهانه‌ای هستند که دین و هویت ما را زیر سوال ببرند.

مسئولان محترم؛ وقتی به بسکتبالیست خود وعده پرداخت معوقه‌‌اش را می‌دهید لطفا به قولتان عمل کنید که در شریعت ماست «اوفو بالعقود».

خداراشکرکه احمد امروز هنوز با آموزه های اسلام به طور کامل آشنایی  پیدا نکرده است وگرنه قطعا از شما می‌پرسید آیا پیامبر اسلام(ص) مگر تاکید بر عمل کردن به عهد و پیمان نفرموده‌اند؟ پس چرا شما به عهد و پیمان خود عمل نمی‌کنید؟

اینکه کلودمارکوس یا به عبارت بهتر احمد مارکوس از درغگویی مسلمانان به حیرت آمده است بایستی اظهار تاسف کرد از جامعه اسلامی که تنها پوسته‌ای اسلامی برایش باقی مانده است.

هم‌اکنون که مسئولان محترم ورزش استان و به ویژه بسکتبال قم، چندین بار وعده پرداخت معوقه احمد را داده‌اند و به عهدشان عمل نکردند، از نظر وی ۲ گناه بزرگ مرتکب شده‌اند اول عمل نکردن به عهد و پیمان، دوم دروغگویی؛ حال اگر خبرنگاری برای رسانه‌های خارجی از مارکوس بپرسد که چرا بازی نمی‌کنی؟ و اگر او هم پاسخی داد که اسلام زیر سوال رفت؛ شما مسئولان محترم در پیشگاه خدا و امت مسلمان چه جوابی خواهید داشت؟

گذشته از این‌ها شما با این کم‌توجهی‌ها مهره‌کلیدی خود را در بازی‌های حساس از دست‌داده و باخت‌های اخیر راه و ترابری هم شاید ارمغان همین بی‌توجهی‌هاست. اگر دستمزد معوقه مارکوس پرداخت می‌شد و او بازی می‌کرد قطعا تیم در شرایط روحی و فنی بهتری قرار می‌گرفت. دستمزی که بالاخره پرداخت شدو باید هم  پرداخت می‌شد، چرا به نوش دارو پس از مرگ سهراب تبدیل شد. آیا بهتر نبود با دوراندیشی مدیران این مسئله از ابتدا به نفع ورزش استان خاتمه می‌یافت؟ هم اکنون هم ورزش را باختیم و هم اخلاق اسلامی‌مان را.  ای کاش حداقل عهدشکنی‌هایمان به کلود تازه مسلمان شده نشان نمی‌دادیم.

حیرت احمد مارکوس از دروغگویی یک مسلمان بهانه ای شد تا در شمار های بعد از ارزش‌های اسلامی جا مانده در کتب شریعت اسلامی بیشتر بنویسیم. 

منبع :شبکه خبری قم - راضیه حسینی

سندی دیگر در اثبات فرافکنی و دروغ سازی تربیت بدنی قم

درپی درج دو مطلب با عنوان های "برگزاری مسابقات رسمی ورزشی در شام غریبان فاطمه زهرا(س) در قم !!؟ " و "فرافکنی تربیت بدنی قم " به اطلاع کلیه خوانندگان عزیز می رسانم لحظاتی پیش اخبار صدا و سیمای استان قم در بخش خبری 45/16 امروز یک شنبه 18 اردیبهشت  خود خبر مسابقات والیبال که دیشب برگزار شده است را اعلام کرد.  

حال سووال این است که در حالی که هنوز یک شنبه شب فر انرسیده است چطور می شود که صدا و سیمای استان خبر اختتامیه والیبال باشگاه های استان را اعلام می کند و باید پیگیری کرد که رسانه ملی دروغ می گوید یا پایگاه اطلاع رسانی تربیت بدنی قم!!!؟؟؟ 

در زیر تصویری از صفحه پایگاه اطلاع رسانی تربیت بدنی قم که ظهر امروز خبر والیبال را منتشر کرده است می بینید:  

فرافکنی تربیت بدنی قم

در پی برگزاری مسابقات والیبال در شام غریبان فاطمه زهرا(س):

فراکنی تربیت بدنی قم در پوشاندن اشتباه هیات والیبال استان قم

اداره کل تربیت بدنی استان قم در پی برگزاری مسابقات رسمی والیبال استان قم در شام غریبان فاطمه زهرا(س) با درج خبری دروغ در پایگاه اطلاع رسانی رسمی خود سعی در فرافکنی اشتباه خود دارد.

همانطور که در مطلب "برگزاری مسابقات رسمی ورزشی در شام غریبان فاطمه زهرا(س) در قم !!؟ " که در زیر این مطلب آمده است خواندید هیات والیبال استان قم شنبه شب و همزمان با شام غریبان فاطمه زهرا(س) اقدام به برگزاری مسابقات رسمی والیبال کرده بود و جالب این که سایت تربیت بدنی استان قم ظهر شنبه در اعلام نتایج مسابقات والیبال استان قم آورده است که : "دومین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های استان قم یکشنبه شب شاهد برگزاری دیدارهای هفته پایانی خود بود و طی آن تیم والیبال شهید نظری با کسب هشتمین برد متوالی خود به مقام قهرمانی دست یافت."

نکته جالب این که مدیر سایت مذکور به احتمال زیاد روز و شب را با یکدیگر اشتباه گرفته یا این که سایه خسوف بر اداره کل تربیت بدنی قم حاکم شده است ؟ اکنون که این مطلب را می نگارم ساعت حدود 15 روز یک شنبه 18 اردیبهشت است و گمان نکنم هنوز شب فرا رسیده باشد تا بتوانیم بگوییم یک شنبه شب مسابقات والیبال به پایان رسیده باشد.

به هرحال به مدیران تربیت بدنی قم توصیه می کنیم در عصر ارتباطات و اطلاع رسانی که کلک های رسانه ای خیلی راحت بر ملا می شوند به جای اشاعه دروغ به فکر پاسخ گویی در مورد اشتباهات خود به مردم باشند.

در ضمن تا شب نشده می توانید لینک خبر دروغ تربیت بدنی قم را ببینید: http://www.ghomsport.ir/index.php?action=news&key=1496

برگزاری مسابقات رسمی ورزشی در شام غریبان فاطمه زهرا(س) در قم !!؟

"قهرمان لیگ برتر والیبال استان قم امشب مشخص می شود" ؛ این تیتر خبری است که دوستان عزیزم در خبرگزاری فارس آن را روز شنبه ساعت 11:17 صبح بر روی خروجی خود قرار داده اند که موضوع این خبر جای تامل دارد.

سال هاست که بنا بر عرف حاکم بر ورزش کشور و ارادتی که ورزشکاران عزیز ما به اهلبیت (ع) دارند در ایام عزاداری های مهم خصوصا روزهای تعطیل همانند شهادت حضرت زهرا(س) فدراسیون های ورزشی و به تبع آن ها هیات های استانی از برگزاری مسابقات مختلف پرهیز می کنند و شاید به یقین بتوانیم بگوییم که با نگاهی به اخبار ورزشی روز شنبه در خبرگزاری های مختلف درخواهیم یافت که هیچ مسابقه رسمی در کشور برگزار نشده است.

این عدم برگزاری مسابقات به دلایل مختلفی است ؛ از جمله این که رقابت های ورزشی با توجه به هیجان بالای آن و حضور تماشاگران مکانی برای بروز هیجان ها و شادی هاست و ورزشکاران ما با حرمتی که برای بزرگان دین خود قائل هستند تمایلی برا حضور در میادین ندارند و از دیگر سو در روزی که به دلیل شهادت یکی از اهلبیت (ع) تعطیل رسمی اعلام شده است مردم از کسب و کار دست می کشند و ادارات نیز تعطیل می شوند تا شیعیان در سوگ نشسته و با فراغ بال عزاداری کنند.

حال جای سووال است که چرا در شهر مذهبی قم و شب شام غریبان شهادت ام ابیها ، فاطمه زهرا(س) یکی از هیات های ورزشی استان مذهبی قم که باید الگویی برای سایر استان ها و شهرهای کشور باشد اقدام به برگزاری رقابت های رسمی ورزشی می کند ؟

آیا مدیرکل محترم تربیت بدنی استان که همواره دم از اشاعه فرهنگ اسلامی و اخلاقی در محیط ورزشگاه ها می زنند نباید بر مجموعه تحت امر خود نظارت داشته و مانع از برگزاری رقابت های والیبال استان می شدند؟

و آیا رییس محترم جمعیت هلال احمر استان که اخیرا به عنوان ریاست هیات والیبال استان منصوب شده اند (؟؟؟؟) به دلیل مشغله زیاد نتوانسته اند بر هیات زیر نظر خود نظارت کنند و به احتمال زیاد شاید ایشان از برگزاری این رقابت ها خبری هم نداشته اند !!؟؟

به هرحال به عنوان یکی از خبرنگاران استان نسبت به اتفاقات مذکور تاسف خورده و امیدوارم مسوولان ذیربط پاسخ مناسبی برای این اشتباه خود داشته باشند....

لینک خبر در خبرگزاری فارس:  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002170161