تماشاگران صبا در نیمی از دیدارهای خانگی این تیم جریمه شده اند

آمارها نشان از آن دارد که تماشاگران تیم فوتبال صبای قم در نیمی از دیدارهای خانگی این تیم تا یش از دیدار شنبه آینده مقابل استقلال تهرن توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران جریمه شده اند. 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چندی پیش در حکمی به شرح زیر باردیگر صبای قم را بدلیل عملکرد تماشاگران منتسب به آن، محکوم کرده است:

دیدار دو تیم صبای قم و شهرداری تبریز از سری رقابتهای لیگ برتر درحالی برگزار شد که تماشاگران تیم صبای قم نسبت به داوران فحاشی کردند و بر همین اساس تیم صبای قم به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این رای در حالی رقم خورده است که صبای قم در 12 هفته آغازین لیگ برتر تاکنون چهار بار از سوی کمیته انضباطی محکوم و ناچار به پرداخت جریمه شده است.

تنها جریمه باشگاه صبا که در خارج از خانه رقم خورده است مربوط به دیدار هفته نهم این تیم با پرسپولیس در تهران است که بر آن اساس صبای قم به دلیل تاخیر دو دقیقه ای در ورود به زمین در دیدار با پرسپولیس تهران جریمه نقدی شده بود.

در آن رای علیه باشگاه صبای قم آمده بود : در دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و صبای قم که در نهم مهرماه گذشته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد ، براساس گزارش نماینده داوری هر دو تیم در نیمه دوم با دو دقیقه تاخیر وارد زمین مسابقه شدند که بر همین اساس کمیته انضباطی هر دو تیم را هر کدام به پرداخت مبلغ هشت میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می کند.

صبای قم تا کنون از ابتدای لیگ برتر شش بازی خانگی مقابل تیم های سپاهان اصفهان ، سایپای البرز ، ملوان انزلی ،فولاد خوزستان ، ذوب آهن اصفهان و شهرداری تبریز انجام داده است که تخلفات انجام شده از سوی تماشاگران این تیم باعث شده است تا در نیمی از این بازی ها شاهد محکومیت تماشاگران صبا باشیم.  

این تیم دوازدهم مهرماه گذشته نیز توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شده بود.

بر اساس آن رای ، باشگاه صبا به دلیل توهین تماشاگران طرفدار این تیم به تیم فولاد و داوران بازی به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود.

تیم صبای قم در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال یک شنبه سوم مهرماه 90 در ورزشگاه یادگار امام قم، تیم فوتبال فولاد خوزستان را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرده بود.

تماشاگران منتسب به تیم فوتبال صبای قم در نیمه اول آن دیدار در اعتراض به برخی تصمیمات داور علیه او شعار سر دادند.

ششم مهرماه نیز اولین رای صادره بر علیه صبای قم از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شده بود.

در این رای نیز آمده بود: دیدار دو تیم صبای قم و ملوان بندر انزلی در مورخ 18 شهریور ماه در حالی به میزبانی شهر قم برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم میزبان تخلفاتی صورت گرفت و بر همین اساس باشگاه صبای قم به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

گفتنی است هواداران منتسب به صبای قم در نیمه اول این دیدار با ابراز شعارهایی به داوری اعتراض کرده بودند.

این تخلفات در حالی صورت گرفته است که تماشاگران منتسب به صبای قم همچنین در آخرین دیدار خانگی این تیم در جام حذفی فوتبال کشور این بار علیه یکی از خبرنگاران ورزشی قم نیز شعار سردادند.

گفتنی است این جریمه ها در حالی صورت گرفته است که تیم صبای قم در ادوار گذشته لیگ برتر یکی از کم حاشیه ترین تیم های لیگ بوده است اما در لیگ یازدهم برتر بدلیل عملکرد تماشاگران منتسب این تیم، در فاصله 12هفته از آغاز بازی ها چهار بار با جریمه نقدی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون محکوم شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد