تکذیب مدیرعاملی کشوری فرد در باشگاه صبای قم


عضو هیات مدیره باشگاه صبای قم:

هیات مدیره باشگاه برای گزینه مدیرعاملی به اجماع نرسیده است

 

عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: هیات مدیره این باشگاه پس از قبول استعفای مجتبی رمضان بیگی هنوز برای انتخاب گزینه مدیرعاملی صبای قم به اجماع نرسیده است.

عباس جهان بینی شنبه شب پس از برگزاری کمیته فنی باشگاه صبای قم در گفت و گو با ایرنا افزود: زمانی که هیات مدیره به گزینه هایی پیشنهادی برای مدیرعاملی باشگاه صبای قم به اجماع دست یابد جلسه هیات مدیره با حضور استاندار قم به عنوان رییس مجمع باشگاه برگزار خواهد شد.
 وی در زمینه نحوه حضور صبای قم در بازار نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال نیز گفت: مشخص نشدن مدیرعامل جدید باشگاه مشکلی را برای ما در فصل نقل و انتقالات بوجود نخواهد آورد چرا که پیش از این نقاط ضعف تیم فوتبال از سوی سرمربی این تیم مشخص شده است.
 مدیرکل ورزش و جوانان قم افزود: عبدالصمد مرفاوی به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبای قم گزینه های مورد نظر برای جذب را معرفی کرده و مذاکرات برای جذب بازیکنان مورد نظر آغاز شده است.
 وی ادامه داد: نحوه جذب بازیکنان مورد نیاز در تمامی خطوط توسط سرمربی صبا اولویت بندی شده است و هیات مدیره نیز دست سرپرست تیم و سایر دست اندرکاران را برای تقویت تیم و جذب بازیکنان مورد نیاز نظر مالی باز گذاشته است.
 جهان بینی افزود: مرفاوی در خصوص جذب بازیکنان جدید اسامی سه گزینه را برای خط دفاع،سه گزینه برای خط هافبک و چهارگزینه را برای خط حمله پیشنهاد داده است و با توجه به این که برخی از این بازیکنان در عضویت سایر باشگاه های لیگ برتری هستند امیدواریم بتوانیم موافقت آن باشگاه ها را جلب کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد