لیگ برتر بسکتبال ؛جدال حساس راه و ترابری قم و ذوب آهن اصفهان

جدال حساس راه و ترابری و ذوب آهن از چارچوب دیدار معوقه هفته هیجدهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال دوشنبه 23 فروردین ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

این دیدار در حالی برگزار می شود که راه و ترابری قم با 37 امتیاز از 21 دیدار در رده  دوم جدول و ذوب آهن نیز با 32 امتیاز از 16 دیدار در رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته اند.

این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت قابل توجهی برخوردار است و در حالی که راه و ترابری به صعود در جدول رده بندی با توجه به برگزاری دیدارهای معوقه آینده می اندیشد ذوب آهن نیز که شش بازی عقب افتاده دارد در اندیشه شکست کلیه حریفان در راستای کسب رده اول جدول لیگ برتر بسکتبال است.  

دیدار دو شنبه دو تیم راه و ترابری و ذوب آهن برای نماینده استان قم در لیگ برتر بسکتبال  کم‌اهمیت نیست واین تیم می خواهد  با پیروزی برابر ذوب‌آهن با در نظر گرفتن احتمالات تا قبل از مرحله پلی‌آف به رتبه سوم جدول دست یابد چرا که پس از برگزاری شش دیدار معوقه ذوب آهن و پنج دیدار عقب افتاده مهرام تهران راه و ترابری ممکن است تا رده چهارم جدول سقوط کند.
با نگاهی به جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال شاهد امتیاز مشابه مهرام و ذوب آهن دو رقیب دیرینه می شویم و ذو ب آهن که قصد دارد رقیب سرسختی هم چون مهرام را از پیش رو بردارد نیاز به پیروزی در تمامی دیدار های معوقه هم چون دیدار دوشنبه آینده دارد.

راه و ترابری قم در دیدار رفت لیگ برتر بسکتبال در یک بازی نزدیک و نفس گیر توانست ذوب آهن اصفهان را با نتیجه 84 بر 79 شکست دهد و در حالی پای به مسابقه برگشت می گذارد که مصدومیت ایمان زندی کاپیتان ملی پوش این تیم و دوری  سه  هفته بازیکنان از مسابقات به دلیل تعطیلات نوروز مهم ترین دغدغه عباس آقاکوچکی سرمربی راه و ترابری قم است.

راه و ترابری در آخرین دیدار خود در لیگ برتر بسکتبال با نتیجه 77 بر 58 بر دانشگاه آزاد تهران غلبه کرده و ذوب آهن نیز در جدالی نزدیک در بندر آمام خمینی (ره) پتروشیمی صدرنشین را  با نتیجه 79 بر 75 مغلوب کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد