فرافکنی تربیت بدنی قم

در پی برگزاری مسابقات والیبال در شام غریبان فاطمه زهرا(س):

فراکنی تربیت بدنی قم در پوشاندن اشتباه هیات والیبال استان قم

اداره کل تربیت بدنی استان قم در پی برگزاری مسابقات رسمی والیبال استان قم در شام غریبان فاطمه زهرا(س) با درج خبری دروغ در پایگاه اطلاع رسانی رسمی خود سعی در فرافکنی اشتباه خود دارد.

همانطور که در مطلب "برگزاری مسابقات رسمی ورزشی در شام غریبان فاطمه زهرا(س) در قم !!؟ " که در زیر این مطلب آمده است خواندید هیات والیبال استان قم شنبه شب و همزمان با شام غریبان فاطمه زهرا(س) اقدام به برگزاری مسابقات رسمی والیبال کرده بود و جالب این که سایت تربیت بدنی استان قم ظهر شنبه در اعلام نتایج مسابقات والیبال استان قم آورده است که : "دومین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های استان قم یکشنبه شب شاهد برگزاری دیدارهای هفته پایانی خود بود و طی آن تیم والیبال شهید نظری با کسب هشتمین برد متوالی خود به مقام قهرمانی دست یافت."

نکته جالب این که مدیر سایت مذکور به احتمال زیاد روز و شب را با یکدیگر اشتباه گرفته یا این که سایه خسوف بر اداره کل تربیت بدنی قم حاکم شده است ؟ اکنون که این مطلب را می نگارم ساعت حدود 15 روز یک شنبه 18 اردیبهشت است و گمان نکنم هنوز شب فرا رسیده باشد تا بتوانیم بگوییم یک شنبه شب مسابقات والیبال به پایان رسیده باشد.

به هرحال به مدیران تربیت بدنی قم توصیه می کنیم در عصر ارتباطات و اطلاع رسانی که کلک های رسانه ای خیلی راحت بر ملا می شوند به جای اشاعه دروغ به فکر پاسخ گویی در مورد اشتباهات خود به مردم باشند.

در ضمن تا شب نشده می توانید لینک خبر دروغ تربیت بدنی قم را ببینید: http://www.ghomsport.ir/index.php?action=news&key=1496

نظرات 1 + ارسال نظر
افشاگر 2 یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ

متاسفانه برخی مدیران و دستگاه های دولتی مردم را ..... فرض کرده اند و گمان می کنند که اکنون در سال 90 دوران ناصر الدین شاه قاجار است که بخواهیم با دروغ های تابلو سر مردم را شیره بمالیم اما آقای جهان بینی بداند که مردم ما همه فهیم و با بصیرت هستند.. بععععععله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد